Δευτέρα, Οκτωβρίου 30, 2006

Αιώνια Πόλη

Αφορμή για αυτό το post είναι το ταξίδι φίλων στην Ρώμη με την ευκαιρία του αγώνα που δίνει αύριο ο περήφανος πρωταθλητής μας με την "τοπική ομάδα".
Παρά τις πίκρες και τη μεγάλη απογοήτευση για την απώλεια του "ονείρου" του τελικού, τα παληκάρια πάνε να "φέρουν το διπλό". Χαρά στο κουράγιο τους!
Καλά κάνουν. Άλλωστε εγώ σαν Παναθηναϊκό ον, έπρεπε να έχω ταξιδέψει πολύ αλλά έλα μου ντε που οι φίλοι μου οι βαζέλες δεν ταξιδεύουν! Οι ψόφιοι... Γάβροι έπρεπε να είναι!... και αντίστοιχα οι φίλοι που είναι στη Ρώμη έπρεπε να είναι βαζέλες. Αλλά τι να κάνεις... πάμε κι εμείς κανένα ταξιδάκι που και που (άλλωστε αν ακολουθούσα τον Παναθηναϊκό παντού δε θα είχα χρήματα να πάρω κομπιούτερ να τα γράφω αυτά τώρα!).
Να σας πω την αλήθεια το καλύτερο το έκαναν ο Π. και η Ρ. Πήραν το αυτοκίνητο και κάνουν το γύρο της Ιταλίας, με στάση φυσικά στη Ρώμη. Και καλά κάνετε παιδιά γιατί αν ήταν να πάτε μόνο για το ματς...ασ'το! Κάνετε και ταξιδάκι, βολτούλα και ρομάντζα, και θα πιούμε και κανένα κρασάκι Ιταλικό ψαγμάνο. Γιατί μου υποσχέθηκαν ότι θα φέρουν...
Αντίθετα ο κουμπάρος μου και ο φίλος μας ο Ε. (μετά τη σκληρή προεκλογική περίοδο όπου μόνο μπάνιο δεν έκανε τους υποψηφίους που είχε αναλάβει), πάνε μεν μια μέρα πιο νωρίς αλλά είμαι σίγουρος ότι αν ήταν Παναθηναϊκοί θα... πήγαιναν αυθημερόν! Επειδή όμως δεν έχουν και πολλές ελπίδες, πάνε μια μέρα πιο νωρίς να μας λένε ότι δείπνησαν και σε πάποιο εστιατόριο της Ρώμης... όχι μόνο...ήττα... Θα κάνουν και ψωνάκια. Το ξέχασα αυτό... και το κυριότερο (Π. μην ακούς γιατί οι άλλοι είναι εργάνηδες) θα βγουν για ποτό το βράδυ και θα συνανασταφούν τις υπέροχες, φανταστικές, πανέμορφες Ιταλίδες. Λίγο το' χεις;
Σοβαρά τώρα, εύχομαι να πάρουν το Χ τα παιδιά για να είναι ευχαριστημένοι. Για να τους μείνει κάτι γλυκό τέλος πάντων. Άλλωστε αν έχεις μάθει να χάνεις, το Χ είναι σαν νίκη (βλ. Ντόνετσκ).
Άσε που μετά το μπάσκετ χρειάζονται και κάτι τονωτικό. Άλλωστε όπως έγραψε και γνωστή βαζελοφυλλάδα... ένας πόντος νααααα ήταν αυτός!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: