Παρασκευή, Νοεμβρίου 10, 2006

Μάνα δε μπορώ, παίζω τώρα...

- Γιώργο που είσαι;
- Στον υπολογιστή αγάπη μου, κάνω δουλειά. Εσύ τι κάνεις;
- Καλά είμαι μωρό μου, τώρα γύρισα και ετοιμάζω κάτι να φάω. Τι ώρα θα γυρίσεις σπίτι;
- Δεν ξέρω ακόμη, δεν θα αργήσω πάντως. Κατά τις 10 υπολογίζω...
- Καλά, μπορεί να κοιμάμαι γιατί αύριο πρέπει να ξυπνήσω πριν από εσένα. Έχω ραντεβού πρωί πρωί.
- Το παιδί τι κάνει; Έχω μέρες να το δω...
- Καλά είναι αγάπη μου, κάτσε να τον φωνάξω να σου μιλήσει... (Νικόλα, έλα να μιλήσεις στον πατέρα σου...)
- "Μισό λεπτό μαμά, παίζω τώρα. Να φτάσω σε save και έρχομαι"
- Παίζει το παιδί, περίμενε λίγο...
- Καλά αγάπη μου, άσε το παιδί. Έχω πολλή δουλειά. Δωσ' του ένα τεράστιο φιλί από τον μπαμπά και πες του ότι θα τον δω το Σάββατο. Πέμπτη είναι εξ' άλλου. Τελειώνει και αυτή η βδομάδα...
- Εντάξει μωρό μου. Σ'αγαπώ!
-Κι, εγώ! τα λέμε αύριο...μάλλον!

Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΕΙΝΑΙ 13 ΕΤΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: