Πέμπτη, Δεκεμβρίου 07, 2006

Ηλίθιοι συνδικαλιστές...

Ηλίθιοι συνδικαλιστές του ΟΤΕ...
από προχτές έχω ενημερώσει για βλάβη στο τηλέφωνο μου...
δεν μου έχουν κλείσει ακόμη ραντεβού να έρθουν να το φτιάξουν...
πληρώνω υπηρεσίες που δεν παίρνω...
οι τηλεφωνήτριες στις βλάβες μόνο δίνουν σήμα για την βλάβη και δεν κανονίζουν ραντεβού...
τα τηλέφωνα για να κανονίσεις ραντεβού (9314499,9314599) ΦΥΣΙΚΑ δεν απαντάνε...
το Σάββατο γιορτάζει η γυναίκα μου και όπως φαίνεται δεν θα έχω τηλέφωνο...

ΒΡΕ ΗΛΙΘΙΟΙ... αν ήταν ιδιωτικός ο οργανισμός ΘΑ ΕΙΧΑ ή ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ εξυπηρετηθεί;
Είστε 300 κατευθυνόμενοι από τα κόμματα και αντί να φωνάζετε για το καλό του πολίτη φωνάζετε για να μην ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΞΑΠΛΑ ΣΑΣ! τελικά...τι θέτε;
Μάλλον απόλυση για να ησυχάσουμε!
Έλεος!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αgaphte file, eixa akribws to idio problhma. Meta apo megalo agwna anakalupsa pws to 121 den epiloinwnei me tis texnikes uphresies. O monos tropos einai na spaseis ta neura ths thlefwnhtrias me parapona gia thn katastash mexri na ftaseis sto shmeio na zhthseis ton epopth. kai afou tous apeilhseis pws 8a kaneis kataggelies sthn epitroph epikoinwniwn kai ston sunhgoro tou katanalwth 8a apofasisoun na trexoun to aithma sou. Shmeiwteon, o OTE desmeuetai na ftiaxsei thn Blabh entos 48 wrwn. Kai an ola ta parapanw den piasoun, rwta tous poses blabes exoun episkeuastei aytes tis hmeres sthn perioxh sou me stoixeia enw esu eisai se anamonh, gia na ta sumperilabeis sthn kataggelia sou, ka8ws epishs na sou dwsoun to istoriko ths blabhs, dhladh to ti exei ginei mexri twra epishs me apodeiktika stoixeia!
Kai fusika, akoma kai an sto ftiaxsoun na proxwrhseis se kataggelia giati autoi oi argosxoloi prepei kapoia stigmh na timwrh8oun. Dustuxws h antimetwpish auth apo OTE kai genikotera olo to dhmosio, einai diko mas dhmiourghma giati den kataggeloume. Eimaste wxaderfistes kai exoume tis analoges sunepeies!!!

PetrosS. είπε...

Με διαβάζει ο Καραμανλής. YES!
τροπολογία λέει σήμερα για άνοιγμα του ΟΤΕ στους ιδιώτες, με μείωση του ποσοστού του δημοσίου κάτω από το 33%!
Άντε να δουλέψει και κανένας!

gnostos agnostos είπε...

χρόνια πολλά στη γυναίκα σου και διαδυκτιακά !! τα ίδια έπαθα και εγώ, διάβασες φαντάζομαι το post μου..πες τα αυτά σε κανα κοινό φίλο μας ψηλό!!