Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007

Ρουκέτα

Ρουκέτα, μία λέξη σταθμός στην νεότατη Ελληνική ιστορία. Η ρουκέτα μπήκε στη ζωή μας από τα χτυπήματα της αξιόλογης 17Ν η οποία σταμάτησε τον κύκλο εργασιών της το 2004. Ή έτσι νομίζουμε...
Προσωπικά δεν έχω επαφή με ρουκέτες. Τη μόνη ευκαιρία για να έρθω σε επαφή την είχα αν πήγαινα στρατό αλλά δεν κατάφερα να περάσω το κατώφλι του. Με πήρε βέβαια κάποιος μία μέρα και μου είπε να πάω στην Αεροπορία, αλλά δεν το μετράω. Γιατί ο στρατός μόνο όπλα δεν σε αφήνει να πιάνεις. Μετά από 20 μήνες, Μάκη μου, τελείωσα έχοντας μάθει να κοιμάμαι όρθιος, να ακούω τι γίνεται γύρω μου όταν κοιμάμαι, να διαβάζω και να κοιμάμαι, και να ξυπνάω κοιμισμένους καραβανάδες.
Εγώ τις μόνες ρουκέτες που ήξερα ήταν κάτι ρουκέτες που αφήναμε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, μάλλον ανοίγαμε τη πόρτα πρώτα- όποιος προλάβαινε. Η Ρουκέτα στην εποχή μου ήταν ένα υγρό. Ξινό και βρωμερό. Τώρα έγινε στερεό, κινέζικο και τζούφιο. Το βρωμερό παρέμεινε γιατί κατέληξε στην τουαλέτα. Και ποτέ δεν πηγαίνει κάποιος στην τουαλέτα χωρίς λόγο. Και για τις ρουκέτες που ήξερα εγώ στα φοιτητικά μου χρόνια, αν προλάβαινες στην τουαλέτα πήγαινες. Μάλλον ο νεαρός ήξερε που σημάδευε και δεν νομίζω να σημάδευε το πουλί. Το δικό του τουλάχιστον...

Δεν υπάρχουν σχόλια: