Τετάρτη, Μαρτίου 14, 2007

Windows Vista: Μία ακόμη περιπέτεια

Κάθομαι προχτές το βράδυ στο σπίτι. Βαριέμαι. Δεν βάζω τα Vista λέω εγώ, να δω πως είναι;
Μου βγαίνει ένα μήνυμα ότι δεν θα μπορώ να επιστρέψω στα XP και πως όλα τα αρχεία των παλιών Windows θα αποθηκευτούν σε τρίτο folder (windows.old).
Περνάω το καινούριο μου λογισμικό, και απολαμβάνοντας το καινούριο και πραγματικά ωραίο design του, και παίρνω φόρα να περάσω drivers. Αμ δε!
Τι έπαθα ρε γαμώτο! Δεν παίζει τίποτε... η TV card, audio, modem, display drivers.
Η καινούρια έκδοση των windows μου θυμίζει κάτι από Windows NT. Ένα τέτοιο μπλέξιμο. Δεν αναγνωρίζει, setup πρόγραμμα της microsoft, δικό της λογισμικό. Τελείως ξένο... not recognised OS βγάζει. Και με τα ΝΤ τα είχα καταφέρει πολύ καλά μπορώ να πω. Και μου άρεσαν σαν έκδοση γιατί ήθελαν αρκετή εμπειρία. Ήσουν κυρίαρχος στο κομπιούτερ σου. Δεν τα έκανε μόνο του, dumb and dumber δηλαδή. Αλλά τα Vista με έπιασαν τελείως απροετοίμαστο. Και μου το είπε ο ξάδερφος μου, "μαλάκα και εσύ σαν αρχάριος τη πάτησες!".
Τι να κάνω, με έπιασε να τα βάλω! Λοιπόν, μετά από 3 ημέρες περιπλάνησης στον θαυμαστό κόσμο των drivers και των upgrades αποφάσισα να αφήσω τη microsoft να ταλαιπωρήσει κανέναν άλλον, έως ότου "ωριμάσουν" λίγο οι εταιρείες και δημιουργήσουν drivers για την πολύπαθη αυτή έκδοση. Ή να παλιώσει το μηχάνημα μου και να πάρω άλλο!
Κατά τα άλλα, η μαμά εταιρεία συνεχίζει να παιδεύει τον κοσμάκη, και δεν νομίζω ότι έχει σκοπό να σταματήσει να το κάνει. Μέχρι να πάμε πίσω εκεί που ξεκινήσαμε μου φαίνεται...
Apple...

Δεν υπάρχουν σχόλια: