Τρίτη, Μαΐου 08, 2007

Σαν τα χιόνιααα

Μετά από πολύ καιρό ανανεώνω το blogaki μου. Όχι φίλοι μου ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ο Νίκος Δήμου να σας πω ότι μου τη σπάνε τα comments. Γιατί αυτά δεν αποτελούν πρόβλημα για μένα. Άσε που αυτά του Δήμου είναι (με το συμπάθιο) παπαριές. Καλά, δεν προλάβαινε ο άνθρωπος, βαρέθηκε δεν ξέρω. Εγώ απλά δεν έχω πια χρόνο. Αλλά δεν εγκαταλείπω την προσπάθεια. Θα παλέψω να νύχια (που τρώω) και με δόντια (όσα έχω) να κρατήσω ανοικτή αυτή τη σελίδα...

...ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ...

Καλώ ήλθατε και πάλι. Λοιπόν, αφορμή για το σημερινό post είναι οι σκέψεις που πέρασαν από το μυαλό μου, όταν το πρωί έβαλα την τηλεόραση να δω τον αγαπημένο μου. Οι δημοσιογράφοι σήμερα απεργούν και (γαμώ το!) δεν είχε Αυτιά. Ο καημενούλης σκέφτηκα πρέπει να είναι δεμένος τώρα. Θα είπε στη γυναίκα του να τον δέσει γιατί χωρίς εκπομπή δεν θα είχε που να εκτονωθεί και μπορεί να τη βάραγε. Και από κοντά (φαντάζομαι) ο επίσης αγαπημένος μου κ. Δήμος Βερύκιος, οργισμένο νιάτο, πρώην αναρχικός, μέλος της ΚΚΚ και της Χρυσής Αυγής (όλα μαζί όπου είχε ξύλο). Ο Δήμος μου σαν αυθεντικός δήμιος του συστήματος και του καπιταλισμού σήμερα πρέπει να είναι ναρκωμένος γιατί και να τον έδεναν δεν υπήρχε περίπτωση να γλίτωναν.

...ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ...

Η σημερινή απεργία γίνεται για να δοθούν πίσω τα λεφτά των ταμείων λέει. Κοίτα τώρα ρε φίλε ποιος μας δουλεύει. Ο Χατζηνικολάου, η Στάη, ο Παπαδάκης, ο Αυτιάς, η Τρέμη, ο Μάκης (χαχα!), ο Κακαουνάκης (χαχαχα!), ο Τράγκας (χοχο!), ο Κουίκ, ο Πρετεντέρης και άλλοι χαμηλόμισθοι εργάτες της δημοκρατίας που σε όλη τους τη ζωή κολλάνε ένσημα για να έχουν μία αξιοπρεπή σύνταξη. Και μην έχοντας τίποτε άλλο να πούμε (γιατί κάθε μέρα η ειδησιογραφία είναι ίδια) λένε τις ίδιες μαλακίες. Σαν να γράφω στο γραφείο το ίδιο έγγραφο κάθε μέρα. Copy-Paste. Big Deal!

...ΕΙΔΗΣΕΙΣ (χεχε, απεργοσπάστης!)...

Στο όλο κλίμα της ημέρας, θα ήθελα να ξέρω αν οι μεσημεριανές εκπομπές θα "παίξουν" σήμερα. Μπορεί να είναι σε καλύτερη μοίρα από τους πολιτικούς και αθλητικούς συντάκτες καθώς σαν αυθεντικά σκουπίδια κολλάνε βαρέα και ανθυγιεινά αλλά δεν θα καταφέρω να φάω αν δεν γυρίσω το μεσημέρι να ακούσω τα σχόλια του... πως τη λένε ρε παιδιά αυτή τη λούγκρα να τα βαμμένα φρύδια (και χωρίς... αρχ..δια) που είναι στη Λαμπίρη; Πιστεύω να παίξουν κι ας έχουν όλοι κάρτες της ενώσεως συντακτών σαν αυθεντικοί Έλληνες τυχοδιώκτες, γρανάζια του δημοκρατικού πολιτεύματος, δημόσια πρόσωπα και γονείς.

...TELEMARKETING...

Κλείνοντας θα ήθελα να κάνω την ευχή, να επιστραφούν τα λεφτά των ταμείων, όπως και οι μίζες από τους εκβιασμούς του Μάκη, και τα λεφτά που χρωστάει ο Μητσοτάκης (server down-server down!!!) στον Κακαουνάκη, και τα λεφτά που πήρε ο Λεβέντης να πουλήσει τη συχνότητα, και τα χρήματα που έφαγε ο Κοντομηνάς από τη ξεμωραμένη Αλιμπέρτη (κράτα γερά Παρθένη- μόλις λιώσεις τη γριά πάμε για άλλες!).

2 σχόλια:

γνωστός άγνωστος είπε...

welcome back φίλε! ωραίο το postaki , άρχισε να ξαναγράφεις γιατί είναι αγχολυτικό. Ξέρω εγώ..

PetrosS. είπε...

ναι αλλα θελει και χρονο ρε g/a!
και δεν εχω γμτ! εκτός εάν βραθεί κάποιος να μου δώσει σύνταξη....
ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 35!
25ωρο!
2500€ ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ!
ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ!

ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ!!!!!!!