Τρίτη, Μαΐου 22, 2007

Blogo-games

Αποδεχόμενος την πρόσκληση του αξιαγάπητου, αξιολάτρευτου και καταπληκτικού φίλου Gnostos Agnostos, θα χαραμήσω κάποια ώρα να απαντήσω στα κάτωθι ερωτήματα:

1) η απόλυτη ευτυχία για σας είναι:
Υγεία, υγεία, υγεία... και το 5ο στη Μαδρίτη!
2) τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί?
το ξυπνητήρι!
3) η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια?
αυτά να τα ρωτάτε σε κανένα μαγκούφη που γελάει κάθε μήνα. εγώ γελάω συνέχεια!
4) το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας?
δεν κρατάω κακία σε κανέναν (σχεδόν).
5) το βασικό ελάττωμά σας?
είμαι αναβλητικός
6) σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια?
στα λάθος ρέστα!
7) με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο?
με κανέναν!
8) ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα?
Depeche Mode, D.A. Maradona
9) αγαπημένο σας ταξίδι?
road trip από Αθήνα μέσω Ριβιέρας στο Παρίσι
10) αγαπημένοι σας συγγραφείς?
μη μου βάζετε δύσκολα...
11) Ποια αρετή εκτιμάτε σε έναν άνδρα?
να είναι ντόμπρος. άντρας! όχι παπαριές
12) και σε μια γυναίκα?
να ξέρει τι είναι να είσαι γυναίκα... καριόλα είναι εύκολο να είσαι!
13) ο αγαπημένος σας συνθέτης?
Ο Φοίβος (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!)
14) ποιο τραγούδι σφυρίζετε όταν κάνετε μπάνιο?
Σύλλογος μεγάλος δεν υπάρχει άλλος...
15) το βιβλίο που σας σημάδεψε?
Νεοελληνική Γλώσα Β' Λυκείου...ακόμη το έχω το σημάδι!
16) η ταινία που σας σημάδεψε?
Reservoir Dogs
17) ο αγαπημένος σας ζωγράφος?
William Blake, Caravaggio
18) ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη επιτυχία σας?
το ότι κάπου κάποιοι μιλάνε με καλά λόγια για μένα
19) το αγαπημένο σας χρώμα?
μαύρο
20) το αγαπημένο σας ποτό
Chivas
21) για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο?
για το ότι δεν έπαιξα επαγγελματικό ποδόσφαιρο
22) τι απεχθάνεστε περισσότερο?
την Ελληνική κουλτούρα των 00's. Του δήθεν και της ψευτοεπίδειξης...
23) όταν δεν γράφετε ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία?
ποιος είπε ότι η αγαπημένη μου ασχολία είναι να γράφω; djing και ProEvolution
24) ποιος είναι ο χειρότερος σας φόβος?
να μην είναι το παιδί που θα φέρει στον κόσμο η γυναίκα μου όσο τυχερός ήμουν εγώ στη ζωή μου
25) σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα?
όταν οι κουτσομπόληδες ψάχνουν να βρουν τι κάνω
26) ποιο είναι το motto σας?
you only live once
27) πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε?
να μην τα κάνω πάνω μου...
28) αν συναντούσατε το Θεό τι θα θέλατε να σας πει:
μαλάκα το νου σου!
29) σε τι πνευματική κατάσταση είστε αυτή τη στιγμή?
τα'χω 399... παρά κάτι 400!

Δεν υπάρχουν σχόλια: