Δευτέρα, Ιουλίου 30, 2007

Ναι! Υπάρχω! Συμφωνείς Γιώργο;

Λοιπόν ναι! Υπάρχω!
και θα συνεχίσω να υπάρχω όσο χασομέρης και να μην είμαι!
Η αλήθεια είναι πως μου΄χει λείψει το blog μου και σκέφτομαι να το παλέψω λίγο γιατί πραγματικά βαρέθηκα να...μην γράφω.
Διακοπές δεν έχει λοιπόν (κόρη μου ΧΑΛΑΛΙ σου!), αλλά είχε συναυλίες και τέτοια!
Θα γράψω σιγά σιγά για το συναυλιακό καλοκαίρι γιατί διαβάζω από ειδικούς και μη στις εφημερίδες και τα blog σχόλια και μου γυρίζουν τα λαμπάκια!
Για την ώρα έγραψα ένα comment στο υπέροχο blog της "Ρόδι" για τη συναυλία του κ. Γιώργου Παναγιώτου.
Θα έγραφα και στο blog αλλά το σχόλιο με καλύπτει νομίζω!
Έτσι δεν είναι ρε Γιώργο;

4 σχόλια:

Ρόδι είπε...

Να γράφεις, να γράφεις γιατί μας αρέσει να σε διαβάζουμε φίλε. Άλλωστε παιδί μεγαλώνεις, θέλουμε να μαθαίνουμε τη διαδικασία!!!! Θα δεις που αν το κάνεις και για χάρη της θα σε ευγνωμονεί όταν διαβάσει μέρα προς μέρα (σχεδόν) τι ωραία που ήταν η διαδικασία της ζωής της!!!
Φιλάκια και στους 3 σας!

ΥΓ Για τη μπέμπα ρε γαμώτο :P

PetrosS. είπε...

δεν σε στεναχώρησα πολύ Ροδουλίνι μου με το Γιώργο(sic);
άλλωστε ελεκτρο-ροκάς είμαι!
ps. ναι σωστό...ημέρα 59η. Κλάμα το πρωί και άλλαγμα πάνας από μπαμπά...οι κολικοί συνεχίζουν!
χεχε! πολύ σκατό!

Ρόδι είπε...

http://rodi.wordpress.com/2007/08/09/ethoplastes/

Έλα, σου έχω ετοιμάσει πρόσκληση!

"o theoritikos" είπε...

file vazele synehise...rantevou sto www.odos-theorias.blogspot.com