Τρίτη, Οκτωβρίου 23, 2007

Pro Evolution Soccer 2008

Έχω επιτέλους στα χέρια μου τη καινούρια version του αγαπημένου Pro Evolution Soccer. Οι πρώτες εντυπώσεις από το PES2008 μας δείχνουν βελτιωμένο game play, διαφορετικές κινήσεις παικτών, περισσότερες επιλογές σε κόλπα και προσποιήσεις. Για παράδειγμα, ενδιαφέρον έχει η «βουτιά» προκειμένου ο παίκτης να κερδίσει φάουλ. Στοιχείο πολύ χρήσιμο για τους φίλους του Ολυμπιακού (και τώρα τελευταία του ΑΕΚ44) που προβλέπω να διαπρέπουν, ενώ αντιθέτως εγώ που είμαι βαζέλας ήδη δέχτηκα την πρώτη κίτρινη κάρτα μου προσπαθώντας να κερδίσω πέναλτι με τον Ετό!
Τα γραφικά του είναι φυσικά βελτιωμένα, ο κόσμος δείχνει πιο ζωντανός και οι φιγούρες των ποδοσφαιριστών ακόμη πιο αληθινές.
Στα αξιοσημείωτα του παιχνιδιού είναι τα fully licensed ρόστερ του Παναθηναϊκού, του Ολυμπιακού και της ΑΕΚ που προμηνύουν πολύ net-ξύλο μιας και οι φίλοι του «αθλήματος» μπορούν εύκολα να σπάνε τα wireless χειριστήρια στον απέναντι τοίχο.
Στα μείον -μέχρι στιγμής- η διατήρηση του ίδιου συστήματος βαθμολογίας που και 7 γκολ να βάλει ο... Κωνσταντίνου (χαχα!) πάλι 9,5 θα πάρει.


Έχω ήδη τρεις δικηγόρους που θα αναλάβουν το διαζύγιο με τη γυναίκα μου...

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ FOOTBALL SIMULATION ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!

ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ!

8 σχόλια:

George είπε...

Συμφωνω μαζι σου , επαιξα εχθες το βραδυ και ειναι πολυ βελτιωμενο. Τα σωστα ροστερ, σωστες εμφανισεις και ωραια γηπεδα προδιαθετουν για ατελειωτα ξενυχτια....

Θα σου προτεινα επισης και το Championship Manager 2008 με ολοκληρομενα ροστερ 2007-08 καθώς επίσης και το ΝΒΑ 2008. Σαν βαζελος πιστεύω οτι το μπασκετακι θα το χαρεις περισσοτερο....

Υ.Γ : Λεφτα για τον Ετό που βρήκατε ?

γνωστός- άγνωστος είπε...

μια χαρά είναι φίλε η γυναίκα σου, ελαστικότατη..μην μας τρελάνεις κιόλας! πάντως αν σε χωρίσει λόγω gaming, εγώ ξέρεις..μόνο το παράβολο θα σου πάρω!!!

PetrosS. είπε...

Δεν βρήκαμε...
Αγόρασα τη Μπάρτσα και ησύχασα από το μπουρδέλο μου :)

PetrosS. είπε...

g/a... στήσου στην ουρά και έρχομαι!

"theoritikos" είπε...

Bravo sto Marketing tis PAE PAO pou ekleise ti symfonia gia to PRO...!!! :-)

PetrosS. είπε...

Μπράβο. μπράβο στο marketing!
Τουλάχιστον μπορεί ο Τζιόλης να δει πόσο μαλάκας είναι όταν το παίξει!

fresco είπε...

"απ'το σπίτι δεν θα βγω /
γιατί πίνω μπάφους και πάιζω pro"!!!

όταν προλάβω θα το κατεβάσω...

"theoritikos" είπε...

Μόνο ο Τζιώλης;;;