Τετάρτη, Νοεμβρίου 07, 2007

Η Παναθηναϊκός ΠΑΕ προχωράει μόνη για το γήπεδο;

Διαβάζοντας σήμερα τα νέα στον τύπο για την διάσπαση του μετώπου του Παναθηναϊκού για το γήπεδο, αποφάσισα να δημοσιεύσω μέρος σχολίου μου σε μπλογκ Παναθηναϊκών σχετικά με το θέμα για να το διαβάσουν και μερικοί φίλοι.

"Η αλήθεια είναι αυτή:
Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ είναι το ποδόσφαιρο και από πίσω όλοι οι άλλοι μαζί! Άλλη εταιρεία η ΠΑΕ άλλη η ΚΑΕ άλλο το TAK κοκ. Και για να εξηγούμαστε γιατί εγώ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ. Ξέρει κανείς γήπεδο που να στεγάζει μεγάλη ομάδα του πλανήτη και να έχει και άλλο άθλημα; Η Mπάρτσα; Η Ρεάλ; Η Ρόμα; Καλά η Αγγλία δεν έχει μπάσκετ, Το Μιλάνο; Αν ξέρει κανείς ας μου πει. Και πιστεύω πως αν βρει θα είναι κρατικό σε χώρες ποδοσφαιρικά υπανάπτυκτες.
Και για να τελειώνω, η αλήθειa (μου) είναι αυτή:
Καλά κάνει ο Τζίγγερ και ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ!
Γιατί να υποθηκεύσω το μέλλον της ομάδας (το οποίο είναι τόσο μακρύ όσο κανείς μας δεν μπορεί να φανταστεί) βάζοντας εσαεί ΝΤΑΒΑΤΖΗ στα έσοδα, στις εμπορικές χρήσεις, στα πάρκιν και όλα τα παρελκόμενα, όταν ούτως ή άλλως θα πληρώνω 3εκατ ευρώ το χρόνο;
Γιατί στην τελική να επιτρέψω για 50, 100, 200 χρόνια να μου βάζουν τρικλοποδιές οι κάθε Γιαννακόπουλοι και να μην κάνω μόνος μου κουμάντο;

Καληνύχτα Θανάση! Αποδείχτηκες σκάρτος! Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για το μπάσκετ αλλά όπως θα έλεγαν και οι Άγγλοι....basket...what?
Tώρα βάλε τη πράσινη να γράφει ότι θέλεις...

Τζίγγερ έμαθες άραγε ή είναι αναλαμπή;


ΓΗΠΕΔΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΥ ΝΑ' ΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ!"

1 σχόλιο:

"theoritikos" είπε...

Φίλε για μένα ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, πρέπει να είναι ένας και αδιαίρετος. Τα γήπεδα όλα μαζί! Δεν συμφωνώ με την άποψη...των άγγλων, αφού με ενδιαφέρει το ίδιο σε οποιοδήποτε άθλημα και αυτό λέγεται ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ! Τέλος δεν ξέρω κανέναν Τζίγγερ, κανέναν Θανάση και κανέναν Παύλο! Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να παίζει με την καρδιά μας!