Δευτέρα, Νοεμβρίου 26, 2007

Γιατί μαμά δεν δουλεύεις;

Αν ξεκινήσεις 9μιση με 10 να κάνεις το ταξίδι Βούλα-Πειραιάς θα συναντήσεις κάθε λογής αυτοκίνητα και κόσμο. Η μηχανή με βοηθάει να χαζεύω από ψηλά τι κάνει ο καθένας και μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου να τους έχω "τσεκάρει" όλους.
Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ο αριθμός των πολυτελών αυτοκινήτων που κατηφορίζουν, για που μόνο οι ιδιοκτήτες ξέρουν, με οδηγούς γυναίκες.
SUV κατά κύριο λόγο (το νέο must του νεοέλληνα μαζί με το ΣουΚου σε σαλέ) με κυρίες αλλά και κόρες που ταξιδεύουν χαλαρά και ήρεμα μέσα στην καθημερινή τρέλα οδηγώντας στην ευτυχία. Mercedes, X5, Cayenne (πολλές από αυτές), Volvo και πάλι Cayenne.
Το κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών είναι το... κινητό.
Μάλιστα φίλοι μου, το κινητό στο 80% των αυτοκινήτων που προσπερνάω είναι καλά γατζωμένο στο αυτί των οδηγών τους συζητώντας προφανώς για τις "δουλειές" τις ημέρας.
Το σχόλιο μου δεν είναι σεξιστικό. Είναι κοινωνικό. Οι κυρίες αυτές γιατί δεν δουλεύουν; Και αφού δεν δουλεύουν που πάνε; Και αυτός που δουλεύει τι κάνει; Και τα παιδιά τους που είναι; (άσε ξέρω με τις Φιλιππινέζες που κατοικούν στις ξαπλώστρες στην Ψαρρού πίσω από το ζεύγος)...
Και τέλος πάντων εγώ που είμαι ζιγκολό που μπορώ να τις βρω;

4 σχόλια:

theoritikos είπε...

Παρε με τηλε. να σου πως που θα τις βρεις...
Η φάρα που σιχαίνομαι φίλε...
Ψολούδες νεόπλουτες...

PetrosS. είπε...

γιατί τι συχαίνεσαι; άντρας τους είσαι; τι σε νοιάζει...Για πες τώρα, μου λείπουν κάτι ψιλά...πού είναι;

theoritikos είπε...

πάρε τηλ...

γνωστός- άγνωστος είπε...

με δόσεις που δεν πληρώνουν είναι φίλε το 70% των SUV..πελάτες μου με παρακαλάνε να καθυστερήσω τις τράπεζες λίγο ακόμα να μην τα πάρουν πίσω!