Πέμπτη, Δεκεμβρίου 13, 2007

Κανένας άλλος για βοήθεια ρε παιδιά;

Ημέρες αγάπης πλησιάζουν και όλοι οι σύλλογοι της χώρας θα χτυπήσουν τη πόρτα μας για βοήθεια. Αυτή η χώρα έχει την ευτυχία να έχει συλλόγους για όλα. Όποιος θέλει να ξύνεται επισήμως, ιδρύει έναν σύλλογο, βγάζει μια σφραγίδα και δηλώνει πρόεδρος. Έτσι για παράδειγμα ιδρύεται ο σύλλογος ατόμων με χαλασμένο ακουστικό στο τηλέφωνο, ο σύλλογος Ελλήνων κατά των εμποδίων στα πεζοδρόμια και ο σύλλογος χρηστών τηλεκάρτας. Στην άτυπη μάχη της δωρεάς όποιος βγει πρώτος έχει και τις περισσότερες πιθανότητες να λάβει κάτι τις παραπάνω από τους άλλους. Ο σύλλογος υποστηρικτών άσπρου φίλτρου στο τσιγάρο με επισκέφτηκε προχτές στο γραφείο για να μου ζητήσει τη συνδρομή μου για τους πυροπαθείς του άσπρου φίλτρου. Έδωσα 20 ευρώπουλα!
Μέχρι και οι Πακιστανοί και οι γύφτοι στα φανάρια σε πλησιάζουν με άλλον αέρα. "Χριστούγεννα είναι" λένε, "κάτι θα τσιμπήσουμε". Αφού χτες είπα σε έναν να μου καθαρίσει τον ανεμοθώρακα στη μηχανή και μου έδωσε αυτός 2 ευρω! Μέχρι και σε κάποια από τις εισόδους του ευρύτερου λιμένος Πειραιώς, έδωσα στον τελώνη "επειδή μας προσέχει" 50 ευρώ του ευχήθηκα καλές γιορτές και περίμενα να μου δώσει λουλούδια.
Καλές γιορτές και ας κρατάμε χοντρά γιατί μπορεί και να τ' ακούσεις αν δώσεις κάτω από τάλιρο.

1 σχόλιο:

γνωστός- άγνωστος είπε...

εγώ φίλε τους γράφω στα παπάρια μου..ούτε σεντ δεν δίνω σε αυτά τα λαμόγια. ξέρεις με τι σκεπτικό? ότι οι ΙΔΙΟΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΜΕ ΕΓΡΑΦΑΝ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΓΑ ΕΓΩ ΛΕΦΤΑ..την κοινωνική ευαισθησία μου τη δείχνω με την ψήφο μου..Καλά Χριστούγεννα πουσταράδες που θέλετε τα ωραία μου ευρουδάκια εκβιαστικά!